atv

Alla inlägg under juni 2010

Av Anders - 8 juni 2010 21:06

Tjaba riders..

Har tvättat mitt luftfilter idag, tänkte att det behövdes efter att man har åkt på dammiga vägar......

Sedan skickade Östling en bild på mig !!!!!!


  Fy fan vad sand det var på kawan......


Simma lungt ......

Av Anders - 5 juni 2010 21:08

God kväll på er riders.

Idag åkte vi till hofors på atv träff....   Vi började med att följa med på safari tur...några svåra passager fanns det...   Sedan drog vi till mud hålet i böle....jodå där var det blött   Mycket bilar var det också där     Det var roligt att titta på alla bilar o fyrhjulingar. Sedan blev det pizzan å vidare till hoforsbacken där vi provade på enduro turen. Själv lyckades jag hitta på ett riktigt blötsandhål där jag fastnade!!!!!!!!!!!.

Sand..... tror fan att det var sand överallt på kawan.........

Har nu tvättat i över 2 timmar, lär nog fortsätta imorgon...........

Men det var roligt att hälsa på grabbarna i hofors, vi kanske åker dit även nästa år.........................

Av Anders - 3 juni 2010 17:18

God dag på er


På lördag morron åker vi till hofors på atv träff..    Ska ni med?????????????

Ska bli roligt att prova på !!!!!!!!!


Presentation

Omröstning

Vilken atv är bäst
 POLARIS
 kawasaki
 Can-am
 kines
 honda
 yamaha
 articcat

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards