atv

Alla inlägg under februari 2010

Av Anders - 18 februari 2010 15:39

Hej på er alla.

Idag tog jag en dubbel. Blev först en lite sväng på skotern sedan dammade jag av polarisen . Har blivit lite bortskämd med accet i  skotern. Spann mest med fyrhjulingen.......


AJ AJ imorgon ska jag börja jobba igen.....

Ska styra upp lite saker på stadshuset i Sandviken.


Hade..........

Av Anders - 16 februari 2010 21:00

Fick en bild av lind som han ville ha in..............   Han varnade mig för att köpa en skotare där man fick rulltårta med på köpet...


LOdjurs jakten ståndar snart så imorgon tänkte jag spåra av lite och testa om skotern går bra...........


Simma lungt

Av Anders - 15 februari 2010 19:04

Nu startar KALLA i 10 km fristil..........hoppas på guld.


Robban var ner till byvik och sladdade lite med sin thundercat igår.

Hittade Martin stående på en snövall!!!!!!!!!!!


Lägger in två st bilder när Martin FÖRSÖKER  köra rally..   Valpen fick hjälpa till för att komma loss........   Igår fick jag riva yamahan motorn igen. Hoppas jag lyckades nu......

os

Av Anders - 13 februari 2010 19:00

God kväll på er boys and pök....

Östling ringde och sade att han höll fanan högt med sin renegade idag.

Han var på byvik å sladdade med bilarna.....


Imorgon ska jag starta yamahan (om den startar) och grilla lite korv tror jag!!!!!!!!


Ps.... Nu kämpar vi in ett guld på skidskytte sprinten, håll tummarna.................




Av Anders - 9 februari 2010 08:23

God morgon på er

Tror det börjar bli damm på polarisen. Inte bra.

Roligt att många röstar på omröstningen.

Nä nu får det bli skare så man kan åka lite...............

Presentation

Omröstning

Vilken atv är bäst
 POLARIS
 kawasaki
 Can-am
 kines
 honda
 yamaha
 articcat

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards