atv

Alla inlägg under april 2009

Av Anders - 27 april 2009 21:42

Hallå alla riders.

Fick en skön bild av Danne i lerhålet, lite avundsjuk blev man.

Var upp o fick prova artic 1000cc .... jodå den gick bra!!

Inte så klumpig som jag trodde, mycket fin växellåda.


Tror att det blir en tur i helgen.

Av Anders - 19 april 2009 20:21

Hallå alla riders .

Det finns en ny atv i hedesunda ...

aj aj aj - det är en snabb sak också

Men vi ska köra om titeln först, å en sak är ju säkert - vi ska ge honom en match. Har nu super trimmat min Super polaris....


Vi lär nog ta en tur  i helgen...


Av Anders - 13 april 2009 18:43

Vi blev 5 st som åkte idag, och det hände mycket.

Började med att Robban var den ända som vågade sig på vattenhålet.

Vi drog mot k-mossen där Rickard voltade baklänges(vi blev mycket rädda).

Men som tur var så klarade han sig,även canamen.(bärgning)

Sedan bestämde vi oss för pizzan i hedesunda.Åkte över ålbo där det blev stopp hos Jonny och jag fick ta och bryta mitt nyårs löfte...AJ AJ AJ  (Martin fick hjälpa mig upp). Även Robban fick ta till  hjälp att komma upp från diket.

Sedan tog vi en bit mat på pizzan.............

Av Anders - 11 april 2009 20:16

Äntligen är vårfloden här och på måndag tar vi en vår tur. Turen börjar hos mig ( ölbo) och vi riktar nog näsan mot vinnersjö. Kanske äter vi på pizzan i årsunda- färnebo....

Hoppas vi blir många som följer med...

Vi börjar i Ungarnas cross bana ......


ps.. har ni hört senaste atv slogan=  can can-am can alla........

Av Anders - 4 april 2009 20:22

tjena'

Fick tips om atvforum av Danne och jag tyckte att det var en mycket rolig och bra sida , vissa gnällde lite väl mycket på polaris men annars var den en bra sida..........

Det skrevs även om tre hjulingarna (canam) , man tycks älska eller hata dom.

Hörde att adde å danne ska ut och åka imorgon (söndag)

Själv ska jag pimpla min årliga tävling i ljusdal.


ps........ det kan nog snart finnas en thundercat i vinnersjö= aj aj aj



Av Anders - 2 april 2009 19:43

Tjena Riders

Nu är snart snön borta och vi kan ta några fina turer.

Vi har pratat om att åka på atv träff i hofors den 28-30 maj, ska vara grymt kul säger dom.

Och en skön bild när kawan sitter i snön,tur att jag med polarisen fanns till hjälp

Presentation

Omröstning

Vilken atv är bäst
 POLARIS
 kawasaki
 Can-am
 kines
 honda
 yamaha
 articcat

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards