atv

Alla inlägg under januari 2010

Av Anders - 15 januari 2010 11:13

God dag på er .

Imorgon lördag. kl 10.30 ska vi åka fyrhjuling och grilla lite korv i byvik.

Kom alla som är sugen...........


Martin har plogat upp en bana som vi kan testa.....

Av Anders - 13 januari 2010 20:50

Har kollat om resa till hofors idag men dom hade inte lagt ut någe ännu.

Ska hålla lite koll så lägger jag ut när det kommer.......


Är sugen på att åka upp till martins bana i helgen ....är det någon mer som är sugen.

Ska ringa till martin och höra om han har tid mm.........



Är sugen på att skaffa en yamaha .....!!!!!!!!!!!!

Av Anders - 12 januari 2010 21:55

Vi har pratat att åka på en träff i hofors till våren.

Fredrik skickade lite filmer från ifjol..



http://www.youtube.com/watch?v=_neds3qLdTs&feature=related


Tror det är i början av maj

Skulle vara riktigt roligt att åka en gång och prova på..









Av Anders - 8 januari 2010 16:48

Brrrrrrr Det är kallt nu , lite väl kallt att ta någon längre tur...

Vattnet frös för mig men jag fick upp det idag (skönt).

Imorgon ska vi in och kolla på brynäs och hjälpa dom att försöka ta 3 points..


Martin plogar du banan så den är redo????????????

Av Anders - 5 januari 2010 20:05

Hello boys

Jäklar vad kallt det är och ska förbli ett tag..

Själv ska jag låta polarisen stå inne ett tag.....

Håller mest på att elda om dagarna.

Börjar bli sugen att testa Martins bana igen, men

kylan lär nog lägga sig först.........


Simma lungt boys

Av Anders - 2 januari 2010 20:52

Danne skickade en kort film från idag


http://www.youtube.com/watch?v=k_SfIrTyj-Q&feature=channel


Ska komma ihåg filmkameran nästa gång så ska jag film oss alla när snön sprutar

Av Anders - 2 januari 2010 16:48

God kväll på er.

Idag tog vi och luftade våra fyrhjulingar. Vi styrde mot vinnersjö     Vi hämtade upp robban sedan blev det korvgrillning vid slogboden...


  Och mycket snö var det.......det går över fronten när man ligger först....

Av Anders - 1 januari 2010 15:28

God dag på er riders.


Idag var jag ut och testade polarisen i snön....och mycket snö var det.   Men tog mig fram riktigt bra ändå..

Sedan skrev Martin att banan är nyplogad........   Så det kanske blir en tur i helgen för en prov sväng på banan......

Presentation

Omröstning

Vilken atv är bäst
 POLARIS
 kawasaki
 Can-am
 kines
 honda
 yamaha
 articcat

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards